مشخصات محصول ...

۱۹,۰۰۰ تومان
  • شناسه محصول :
  • دسته بندی :
  • برچسب ها :

تبلیغی بسازید که ۱۲ برابر هزینه تبلیغ، سود بسازد!

سلام و تبریک!

شما اتفاقی به این آموزش نرسیدید.

شما به دنبال موفقیت و پیشرفت در کار و زندگی‌تان بودید که این آموزش در دستان شما قرار گرفته است.

فقط ۱۰ درصد افراد جامعه به دنبال پیشرفت هستند و خوشبختانه شما جزو این ۱۰ درصد پیشرو هستید.

من سبحان قاسمیان هستم.

نویسنده کتاب «۱۲ ماه یا ۱۲ سال؟» و کتاب «کارآفرینی یا کارمندی؟»

کار من کمک به کارآفرینان و مدیران برای شروع کسب و کار و  رشد کسب‌وکارشان است تا بتوانند وقت بیشتری به خود و خانواده اختصاص بدهند.

اگر هنوز کتاب «۱۲ ماه یا ۱۲ سال؟» را نخوانده‌اید می‌توانید با کلیک بر تصویر کتاب ۱۲ماه یا ۱۲ سال  به راحتی سفارش دهید.

این کتاب به شما کمک می‌کند که با ۱۲ تغییر ساده در ۱۲ ماه به‌اندازه ۱۲ سال کارتان را رشد دهید تا بتوانید وقت بیشتری به خودتان و خانواده اختصاص دهید.

 

کتاب «کارآفرینی یا کارمندی؟» را هم می‌توانید به‌صورت رایگان از سایت مدیر۱۲ دانلود کنید.

 

هدف آموزش تبلیغ نویسی:

روشی ساده برای نوشتن متن تبلیغ

اولین کار در طراحی تبلیغ، نوشتن متن تبلیغ است. متن تبلیغ را حتماً باید مدیر یا فردی که به‌اندازه کافی به بازاریابی و فروش محصول یا خدمات تسلط دارد بنویسد. هیچ‌گاه نوشتن متن تبلیغ را به‌صورت کامل به فردی بیرون از مجموعه که با کار شما آشنایی ندارد نسپارید.

 

پس ما طراحی گرافیکی تبلیغ را آموزش نمی‌دهیم. اگر طراحی گرافیکی بلد نیستید می‌توانید از یک طراح یا مرکز چاپ کمک بگیرید.

 

 

گاهی تبلیغاتی طراحی کرده‌ام که ازنظر طراحان و مخصوصاً گرافیست‌ها بسیار زشت و غیره حرفه‌ای بوده‌اند. اما متن تبلیغ به حدی اثرگذار و حرفه‌ای بوده است که نتیجه تبلیغ حتی برای خودم هم باورکردنی نبود. شاید اگر طراح تبلیغ از سود تبلیغ مطلع می‌شد چندین برابر، هزینه طراحی را مطالبه می‌کرد!

نظر شما در مورد جملات زیر چیست؟

  • هر چه تبلیغ بیشتری بکنیم فروش بیشتری خواهیم داشت.
  • هرچه تبلیغات بزرگ‌تر و پرهزینه‌تری انجام دهیم فروش هم بیشتر می‌شود.
  • هر چه متن کمتری بنویسیم احتمال فروش بیشتر است.
  • هر چه ادعای بزرگ‌تری داشته باشیم فروش هم بیشتر می‌شود.

در این آموزش بهترین پاسخ‌ها را به این ابهامات خواهید گرفت. شما یاد می‌گیرید با کمترین هزینه تبلیغی را بنویسید که بیشترین سود ممکن را داشته باشد. فاصله شما با موفقیت شاید به‌اندازه یک تبلیغ خوب باشد.

 

تبلیغ نامناسب می تواند زیان ایجاد کند!

تبلیغ باید آن‌قدر مشتری ایجاد کند که از نوشتن تبلیغ پشیمان شویم!

تبلیغات یکی از لوازم اصلی بازاریابی هر کسب‌وکاری است.

اگر محصول یا خدماتمان را به‌اندازه کافی تبلیغ نکنیم مشتریان خودبه‌خود به سراغ ما نمی‌آیند و اگر مشتری کافی نداشته باشیم فروش هم به‌اندازه کافی نخواهد بود و احتمال رشد نکردن کسب‌وکار و نابودی آن خیلی زیاد می‌شود.

 

یکی از راه‌های بسیار راحت و به‌صرفه، تبلیغات چاپی است. وقتی مطلبی مکتوب می‌شود پذیرش و اعتماد به آن خیلی بیشتر می‌شود.

مشکل اکثر تبلیغات در نشریاتی مثل تراکت، مجلات، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و حتی تبلیغات بیل بردها، بنرها و تابلوها در این است که این تبلیغات به دلیل رعایت نشدن اصول بازاریابی و فروش در آن‌ها مخاطبان را کاملاً بی‌تفاوت کرده است. به‌طوری‌که اکثر تبلیغات در نشریات حتی هزینه تبلیغ را هم برنمی‌گردانند!

بدتر از آن تبلیغاتی هستند که نه‌تنها مشتری ایجاد نمی‌کنند بلکه ذهنیت مشتریان فعلی یا احتمالی را هم خراب می‌کنند. بنابراین میزان خسارت تبلیغات نامناسب می‌تواند خیلی بیشتر از هزینه آن باشد.

پس تبلیغات غیراصولی نه‌تنها مشتری ایجاد نمی‌کنند بلکه شاید مشتریان فعلی را هم فراری دهند.

 

راه‌حل چیست؟

شما می‌توانید با چند تغییر ساده، تبلیغتان را در بین ده‌ها تبلیغ کاملاً متمایز کنید و نتیجه مناسب و دلخواه را از آن بگیرید.

در تبلیغ علاوه بر جلب‌توجه، باید متن طوری نوشته شود که مخاطب را وادار به اقدامی‌کند. مثلاً می‌توانید مشتری احتمالی را قانع کنید که با شما تماس بگیرید و یا اطلاعات بیشتری بخواهد.

تبلیغات باید چند مرحله داشته باشند.

ما از طریق تبلیغات چاپی به‌راحتی می‌توانیم مشتریان احتمالی را شناسایی کنیم و بعد عملیات بازاریابی و سایر تبلیغات را فقط روی همین مشتریان احتمالی انجام دهیم.

پس همیشه لازم نیست مستقیماً یک تبلیغ به‌تنهایی بفروشد. بلکه می‌تواند به فروش کمک کند و فقط مشتریان احتمالی یا علاقه‌مندان را جذب کند.

این موضوعی است که خیلی از کارآفرینان را زود دلسرد می‌کند. چون توقع دارند متنی را منتشر کنند و بلافاصله فروش زیاد شود. اگر چنین اتفاقی برای تبلیغتان افتاد یا خیلی خوش‌شانس هستید و یا در حال خواب دیدن هستید!

Fields marked with an * are required
تضمین رضایت شما
تضمین رضایت شما محصول را بخرید و تا ۹۰ روز اگر احساس کردید مفید نیست کل پول ارزشمند خود را پس بگیرید! چرا ضمانت ۱۰۰درصد؟ دلیل ضمانت ۱۰۰درصد آن است که خرید یک محصول آموزشی برای شما ریسک بزرگی است. احتمالاً مدام به این موضوع فکر کنید که شاید این محصول آموزشی هم مثل محصولات قبلی برای من مفید نباشد. به همین دلیل من هم این ریسک را قبول می­کنم که اگر این محصول از دید شما مفید نبود کل پول ارزشمندتان را پس بدهم.
  • ویژگی : تبلیغی بسازید که ۱۲ برابر هزینه تبلیغ، سود بسازد!
  • ویژگی : ویژه کارآفرینان و فروشندگان
  • ویژگی : نویسنده: سبحان قاسمی
  • ویژگی : مخاطب اثر: بزرگسالان
  • ویژگی : 11 صفحه (A4)
  • ویژگی :نحوه دریافت: پستی(هزینه ارسال به عهده موسسه می‌باشد.)

دیدگاه کاربران ...

تعداد دیدگاه : 0

    لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید

محصولات مرتبط ...